Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.3) Půjčeno:25x 
BK
EB
Příručka
Vydání 1.
Praha : Grada, 2019
175 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0760-5 (brožováno)
ISBN 978-80-271-2693-4 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-2692-7 (online ; pdf)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na stranách 169-175 a bibliografické odkazy
001472833
Poděkování 8 // Slovo úvodem 9 // 1. Pohyb, emoce a smysly jako tři dílky pro komplexní rozvoj dětí // 1.1 Pohybem se vyvíjíme, učíme a rosteme // 1.1.1 Význam rovného postoje // 1.2 Emoční výchova - opomíjená součást rozvoje dětí // 1.2.1 Proč předcházet stresu u dětí? // 1.3 Osm smyslů - klíče k poznávání světa // 1.3.1 Hmat // 1.3.2 Sluch // 1.3.3 Zrak // 1.3.4 Čich // 1.3.5 Chuť // 1.3.6 Vnímání rovnováhy // 1.3.7 Vnitřní vnímání // 1.3.8 Vnímání vlastního těla // 1.3.9 Smyslová v ých o va a reá 1 ný svět // 2. Jak lze rozvíjet pohyb, emoce a smysly v jednotlivých // vývojových obdobích 46 // 2.1 Rané okamžiky vývoje 46 // 2.2 Kojenec do jednoho roku - základní vklad pro optimální // vývoj 49 // 2.2.1 Kojenec a pohyb 53 // 2.2.2 Kojenec a emoce 56 // 2.2.3 Kojenec a otvírání smyslových vjemů 58 // 2.3 Batole od jednoho roku do tří let - podklady pro samostatnost // a sebevědomí 61 // 2.3.1 Batole a pohyb 64 // 2.3.2 Batole a emoce 66 // 2.3.3 Batole a hravý trénink smyslů 68 // 2.4 Předškolák od čtyř do šesti let - období pro rozvoj školních dovedností 77 // 2.4.1 Předškolák a pohyb 80 // 2.4.2 Předškolák a emoce 86 // 2.4.3 Předškolák a smysly jako příprava na učení 88 // 2.5 Školák od sedmi do třinácti let - malý dospělý 95 // 2.5.1 Školák a pohyb 96 // 2.5.2 Školák a emoce 102 // 2.5.3 Školák a smysly jako nástroj pro relaxaci a zvnitmění 105 // 2.5.4 Pohyb, emoce a smysly ve škole 108 // 3. Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení a jiné // neuro vývoj ové poruchy 110 // 3.1 Podstata projevů hyperaktivity a poruch pozornosti 111 // 3.1.1 Pohledy odborníků 114 // 3.1.2 Pohled dítěte 118 // 3.2 Pozornost, učení a chování z hlediska anatomie 120 // 3.2.1 Nervová soustava a mozek 120 //
3.2.2 Vliv dysfunkce jedné části na celek 121 // 3.3 Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení v běžném životě 125 // 3.4 Přístupy a řešení 129 // 3.5 Hyperaktivní děti v různých vývojových obdobích 140 // 3.5.1 Novorozenec a kojenec 140 // 3.5.2 Batole 141 // 3.5.3 Předškolák 143 // 3.5.4 Školák 147 // 4. Krátké sestavy na závěr pro zdravý rozvoj dítěte // od dvou let 152 // 4.1 Sestava na aktivaci smyslů 152 // 4.2 Sestava pro klid a dobrou náladu 157 // Závěr 160 // Doslov 162 // Slovníček pojmů 165 // Použitá a doporučená literatura 169
cnb003077358

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC