|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(1) Půjčeno:1x
|
|
BK
|
|
Příručka
|
|
|
|
|
|
1. vydání
|
|
Praha : Institut umění - Divadelní ústav v Praze, 2009
|
|
146 stran ; 22 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-7008-236-2 (brožováno)
|
|
|
|
angličtina
|
|
700 výtisků
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001472840
|
|
Obsah // i Poznámka autora 10 // Úvod 12 // I Príprava 15 // kapitola 1. Rámec pro vypracování strategie 16 // kapitola 2. Formulace poslání 21 // Analýza 25 // kapitola 3. Znalost prostředí 26 // kapitola 4. Vnitrní analýza 40 // I Strategie 53 // kapitola 5. Umělecké plánování 54 // kapitola 6. Vzdělávací programy 60 // kapitola 7. Zviditelňování 65 // kapitola 8. Vytváření příjmu z vlastní činnosti 69 // kapitola 9. Plánování fundraisingu 80 // kapitola 10. Marketing zacílený na potenciální dárce 88 // kapitola 11. Speciální kampaně 92 // kapitola 12. Správní rady 98 // kapitola 13. Organizační struktura 103 // kapitola 14. Plánování realizace strategického plánu 108 // kapitola 15. Finanční plánování a řízení 113 // I Plánování plánování 127 // kapitola 16. Plán pro plánování 128 // kapitola 17. Prostředí pro plánování 136
|
|
(OCoLC)505914074
|
|
cnb001970245
|