Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.10.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:9x 
BK
EB
První vydání
Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018
149 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-246-3969-7 (brožováno)
ISBN 978-80-246-4002-0 (online ; pdf)
Obsahuje bibliografii na stranách 136-146a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001472853
Předmluva 7 // Úvod 10 // Tvorba a implementace koncepčních dokumentu 14 // Od konceptu ke koncepci - strategie, koncepce, politika 14 // Veřejná politika 16 // Vzdělávací politika 22 // Legislativní proces a teorie práva 28 // Systémová teorie ve vzdělávání, veřejné politice a právu 30 // 2- Informační gramotnost jako agenda 35 // Informační společnost 35 // Informační vzdělávání, funkční gramotnost a klíčové kompetence 41 // Funkční, informační a digitální gramotnost 47 // Informační kompetence 56 // Informační gramotnost v kontextu lidských práv 39 // 3- Informační gramotnost jako aréna 34 // Informační gramotnost v českém prostředí 34 // Zahraniční zkušenosti 72 // 4- Koncepční dokumenty v informačním vzdělávání 31 // Koncepce pro oblast informačního vzdělávání 31 // Gramotnosti v českých politikách a právu 34 // Koncepce informační gramotnosti na vysokých školách v české republice // Národní strategie finančního vzdělávání // Doplňující případové studie // Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma 133 // 5. Návod na tvorbu koncepčních dokumentu v informačním vzdělávání // Metody analýzy, tvorby a implementace koncepčních dokumentu Metodika tvorby koncepcí rozvoje informační gramotnosti Návod na tvorbu koncepčního dokumentu pro školy a knihovny // Závěr 133 // Bibliografie 136 // Summary 147
cnb003061458

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC