Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.09.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
EB
Vydání první
Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018
163 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-246-4126-3 (brožováno)
ISBN 978-80-246-4145-4 (e-kniha)
Obsahuje bibliografii na stranách 131-139, bibliografické odkazy a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
001472925
Úvodem // 1. Od pojmu kvalita ke kvalitě fyzikálního vzdělávání // 1.1 Úvod // 1.2 Pojem kvalita obecně // 1.2.1 Úvodní vymezení pojmu kvalita // 1.2.2 Kvality primární a sekundární // 1.2.3 Kvalita a kvantita // 1.2.4 Kvalita jako vlastnost a hodnota // 1.3 Kvalita v souvislostech se vzděláváním // 1.3.1 Úvod // 1.3.2 Pojem kvalita v síti dalších pojmů v oblasti vzdělávám // 1.3.3 Od kvality makroúrovně po kvalitu mikroúrovně // 1.3.4 Kvalita učitele // 1.3.5 Kvalita oborového vzdělávání // 1.3.6 Pojetí kvality fyzikálního vzdělávání v dalších částech teto knihy. // 2. Výzkumný nástroj ke zkoumání kvality výuky fyziky // na základě pozorování - nástroj ZAKVAF // 2.1 Tvorba nástroje ZAKVAF // 2.2 Popis nástroje ZAKVAF // 2.2.1 Popis obsahu a struktury nástroje ZAKVAF // 2.2.2 Postup při použití nástroje ZAKVAF // 2.3 Vlastnosti použití nástroje ZAKVAF // 2.3.1 Validita // 2.3.2 Reliabilita // 2.4 Přijetí nástroje ZAKVAF odbornou komunitou // 2.4.1 Vyzdvižení metodologické a etické korektnosti // 2.4.2 Výhody a limity expertního šetření // 2.4.3 Inspirace ke zkoumání kvality výuky cizího jazyka // 2.4.4 Podklad k diskuzi předem strukturované reflexe // 3. Výzkumy kvality výuky fyziky na základě pozorování a rozhovorů // 3.1 Výzkum kvality výuky začínajících učitelů fýziky // 3.1.1 Úvod a vymezení problému // 3.1.2 Metodologie // 3.1.3 Výsledky // 3.1.4 Závěr a diskuze // 3.2 Longitudinální výzkum kvality výuky zkušených učitelů fýziky 59 // 3.2.1 Úvod a vymezení problému 59 // 3.2.2 Metodologie 60 // 3.2.3 Výsledky 63 // 3.2.4 Závěr a diskuze 71 // 3.3 Kvalita výuky fýziky dvojí perspektivou — pohledem výzkumníka // a učitele 75 // 3.3.1 Úvod a vymezení problému 75 // 3.3.2 Metodologie 76 // 3.3.3 Výsledky 78 // 3.3.4 Závěr a diskuze //
4. Dva případy pokročilých studentů fyziky 85 // 4.1 Úvod 85 // 4.2 Případ Elišky v doktorském studiu teoretické fyziky 87 // 4.3 Případ Filipa v magisterském studiu fýziky na britské univerzitě 89 // 4.4 Diskuze případů Elišky a Filipa 90 // 5. Fyzikální neadekvátnosti v učebnicích 93 // 5.1 Úvod 93 // 5.2 Formální zacházení s veličinovými vztahy 94 // 5.3 Zkreslující představa o souvislosti síly a pohybu 95 // 5.4 Nekonzistentní zobrazování sil působících na těleso 96 // 5.5 Zavádějící tvar slovesa podporující miskoncepci (vznášející se kroužek). 98 // 5.6 Zavádějící silové diagramy matematického kyvadla 99 // 5.6.1 Úvod 99 // 5.6.2 Metodologie analýzy česky psaných publikací 100 // 5.6.3 Výsledky analýzy česky psaných publikací 100 // 5.6.4 Analýza vybraných zahraničních učebnic 104 // 5.6.5 Návrh adekvátního silového diagramu 107 // 5.6.6 Ohlasy studie silového diagramu kyvadla 108 // 5.7 Neadekvátní zobrazení vektorového pole // (magnetických indukčních čar) 110 // 5.8 Nevhodný název fyzikálního zákona (Ampérův zákon) 111 // 5.9 Nepřesně formulovaný zákon (zákon zachování leptonového čísla) 112 // 5.10 Závěrečné poznámky 113 // 6. Vybrané zdroje podporující kvalitu fyzikálního vzdělávání 115 // 6.1 Úvod 115 // 6.2 Stručný přehled některých českých a zahraničních zdrojů 116 // 6.2.1 Časopisy 116 // 6.2.2 Konference 117 // 6.2.3 Další zdroje 119 // 6.3 Podrobnější diskuze vybraných zdrojů // 6.3.1 Konference Veletrh nápadů učitelů fyziky // 6.3.2 Projekt Heuréka // 6.3.3 Elektronická Sbírka řešených úloh // 6.3.4 Využití nástroje ZAKVAF k reflexi vlastní výuky // Závěrem // Ediční poznámka // Literatura //
Přílohy // Příloha 1 : Nástroj ZAKVAF - záznamový arch // Příloha 2: Nástroj ZAKVAF - vymezení stupňů škál parametrů kvality // výuky fyziky // O autorovi // Rejstřík věcný
cnb003069554

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC