Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:36x 
BK
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2018
131 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-244-5468-9 (brožováno)
Monografie
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografie
České a anglické resumé
001473593
Úvod 5 // 1 Speciální pedagog jako legislativně zakotvený odborník 7 // 1.1 Klinický logoped 9 // 1.2 Zrakový terapeut 10 // 1.3 Pohled na speciálního pedagoga v současném pojetí 11 // 1.4 Funkční kontrolní a podpůrné mechanismy u speciálních pedagogů 20 // 1.4.1 Speciální pedagog a stres 20 // 1.4.2 Syndrom vyhoření 24 // 1.4.3 Supervize 26 // 2 Charakteristika sebepojetí a jeho reflexe 31 // 2.1 Charakteristika sebepojetí 31 // 2.2 Vědomí vlastního Já 34 // 2.3 Neuropsychologické a psychofyziologické aspekty vzhledem k vědomí vlastního Já 37 // 2.4 Sebepojetí pedagogických pracovníků a jeho reflexe 39 // 2.5 Syndrom vyhoření 43 // 3 Příprava speciálních pedagogů v kontextu jejich sebepojetí a péče o ně v ČR 53 // 4 Příprava speciálních pedagogů v zahraničním kontextu, // jejich sebepojetí a péče o ně 68 // 4.1 Spolková republika Némecko 68 // 4.1.1 Vzdělávací systém Německa 68 // 4.1.2 Příprava speciálních pedagogů 71 // 4.2 Rakousko 73 // 4.2.1 Vzdělávací systém Rakouska 73 // 4.2.2 Příprava speciálních pedagogů 76 // 4.3 Spojené království 77 // 4.3.1 Vzdělávací systém Spojeného království 77 // 4.3.2 Příprava speciálních pedagogů 81 // 4.4 Spojené státy americké 82 // 4.4.1 Vzdělávací systém Spojených států amerických 82 // 4.4.2 Príprava speciálních pedagogů 84 // 4.5 Slovenská republika 86 // 4.5.1 Vzdělávací systém Slovenské republiky 86 // 4.5.2 Příprava speciálních pedagogů 89 //
4.6 Polsko 93 // 4.6.1 Vzdělávací systém Polska 93 // 4.6.2 Připrava speciálních pedagogů 95 // 5 Výzkum specifik vnitrních podmínek speciálněpedagogické // intervence a poradenství u speciálních pedagogů 103 // 5.1 Teoretický základ 103 // 5.2 Badatelský záměr 104 // 5.2.1 Metoda 104 // 5.2.2 Cílová skupina 105 // 5.3 Angažovanost 105 // 5.3.1 Deskripce nástroje a metoda 105 // 5.3.2 Výzkumný soubor a jeho charakteristika 106 // 5.3.3 Metoda zpracování a analýzy dat 106 // 5.4 Účinnost učitele 113 // 5.4.1 Deskripce nástroje a metoda 114 // 5.4.2 Výzkumný soubor a jeho charakteristika 114 // 5.4.3 Metoda zpracování a analýzy dat 115 // Souhrn 129 // Summary 130
cnb003084717

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC