Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:8x 
BK
Vydání první
Praha : Portál, 2019
143 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-1480-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 117-121 a bibliografické odkazy
001473625
Obsah // Poděkování ... 7 // Úvod ...9 // 1. Východiska projektování v mateřské škole...11 // 1.1 Vymezení terminologie řešené problematiky...11 // 1.2 Historická proměna přípravy na vzdělávání v mateřské škole... 16 // 1.2.1 Časové ohraničení řízeného vzdělávání...18 // 1.2.2 Komplexnost v pojetí předškolního vzdělávání...24 // 1.2.3 Postavení tématu dříve a nyní...25 // 1.3 Specifika učení dětí předškolního věku...29 // 1.4 Postavení cílů předškolního vzdělávání a jejich propojenost // s obsahem...33 // 1.4.1 Kompetence jako dlouhodobé cíle // předškolního vzdělávání...35 // 1.4.2 Kompetence jako prostředek ? vymezení obsahu // předškolního vzdělávání...40 // 1.4.3 Kompetence jako prostředek ? volbě // vzdělávacích strategií...45 // 1.4.4 Konkretizace cílů předškolního vzdělávání...47 // 2 Přístupy ? projektování vzdělávací práce ve třídě...51 // 2.1 Modely projektování třídního vzdělávacího programu...51 // 2.2 Projektová výuka...53 // 2.2.1 Historická východiska...54 // 2.2.2 Projektová výuka v současné mateřské škole...56 // 2.3 Integrovaná tematická výuka...61 // 2.4 Přednosti a úskalí jednotlivých přístupů...65 // 3 Kroky vedoucí ? vytvoření projektu...71 // 3.1 Než začneme projektovat...71 // 3.1.1 Projektování krátkodobých plánů třídního vzdělávacího // programu a vztah ? diagnostické činnosti učitele...72 // 3.1.2
Identifikace pedagogické situace jako východisko projektování krátkodobých plánů // třídního vzdělávacího programu...76 // 3.1.3 Školní vzdělávací program jako východisko projektování // krátkodobých plánů třídního vzdělávacího programu ... 78 // 3.2 Tvorba vlastního projektu...82 // 3.2.1 Základní stavební kámen projektu...83 // 3.2.2 Struktura projektu...89 // 3.2.3 Vzdělávací nabídka...96 // 4 Realizace třídního vzdělávacího programu a jeho hodnocení... 101 // 4.1 Interakce jako základ předškolního vzdělávání...101 // 4.2 Jak organizovat předškolní vzdělávání...104 // 4.3 Hodnocení projektu...108 // 4.3.1 Formativní hodnocení...110 // 4.3.2 Sumativní hodnocení...111 // Závěr ...115 // Literatura...117 // Přílohy...123

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC