Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
2nd ed. 2017.
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2017
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-3-319-49998-7 (e-kniha)
ISBN 9783319499970 (print)
Management for Professionals, ISSN 2192-8096
Printed edition: ISBN 9783319499970
Introduction -- Part I: Product Management Concepts -- Part II: Product Management Editorials -- Part III: Product Manager’s Toolkit® (PMTK). .
This book provides a consistent and holistic managerial approach to product management and presents a practical and comprehensive methodology (roles, processes, tasks, and deliverables) that covers all aspects of product management. It helps students of product management, product management practitioners, product management organizations, and corporations understand the value, theory, and implementation of product management. It outlines a practical approach to clarify role definitions, identify responsibilities, define processes and deliverables, and improve the ability to communicate with stakeholders. The book details the fundamentals of the Blackblot Product Manager’s Toolkit® (PMTK) product management methodology, a globally adopted best practice..
001476580

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC