Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
Second edition.
New York : Routledge, 2013.
1 online zdroj (xviii, \1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781138471016 (hardback) (e-book : PDF)
ISBN 9781136703966 (e-book: ePub)
ISBN 9781136704031 (e-book: Mobi)
ISBN !9781138471016 (chyb.) (hardback)
ISBN !9780415683197 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9781138471016
1. Globalization : global demand and supply strategies -- 2. Strategic concepts and the customer focused, market driven supply chain -- 3. The emergence of supply chain management and supply chain strategy as a critical success factor for organizations -- 4. Market driven and customer focused supply chain strategies -- 5. Supplier sourcing, procurement and evaluation -- 6. Supply chain structures and relationships -- 7. Supply chain integration, technology and e- business strategies -- 8. Strategic supply chain cost, value and measurement -- 9. Service levels, synchronization of business processes and inventories -- 10. Supply chain profitability, quality and world-class organizations -- 11. Logistics and fulfilment strategies -- 12. The supply chain challenges -- 13. Afterword.
001477970
(OCoLC)958103065

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC