Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
New York, N.Y. : Routledge, 2012.
1 online zdroj (xvi, \1 s.ges)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203807620 (e-book : PDF)
ISBN 9781136663277 (e-book: Mobi)
ISBN 9781136663314 (e-book: ePub)
ISBN 9781136663321 (e-book: PDF)
ISBN !9780415875028 (chyb.) (hardback)
ISBN !9780415875035 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9780415875028
ch. 1. Managerial decision making and strategic management -- ch. 2. Competitive advantage -- ch. 3. Managers and strategic decision making in business firms -- ch. 4. Frameworks for the analysis of industry environments -- ch. 5. A dynamic model of industry structuring -- ch. 6. Business definition and positioning -- ch. 7. Business strategy and competitive advantage -- ch. 8. Business strategy and competitive advantage in emerging industries and for online businesses -- ch. 9. The challenges of mature industry environments and competition in manufacturing and service sectors -- ch. 10. Corporate strategy and diversification -- ch. 11. Organizational structure and the implementation of strategy -- ch. 12. The management of strategic change.
001477981
(OCoLC)782917865

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC