Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
New York : Routledge, 2016
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781138933828 (e-book : PDF)
ISBN 9781317387879 (e-book: Mobi)
ISBN 9781317387886 (e-book: ePub)
ISBN 9781138616899 (paperback)
Routledge studies in accounting ; 18
1. What is a brand? -- 2. Brand value -- 3. Brands and accounting standards -- 4. The excess earnings method -- 5. Revenue premium method -- 6. The relief-from-royalty method -- 7. The market-based approach -- 8. The cost-based approach -- 9. Brands and valuation standards -- 10. Ad Hoc valuation models -- 11. Volatitliy of brand values.
001478080
(OCoLC)948511663

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC