Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
Boca Raton : CRC Press, [2014]
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780429075926 (e-book : PDF)
ISBN 9781498760164 (e-book)
ISBN !9781138413726 (chyb.) (hardback)
ISBN !9781466581401 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9781138413726
An AK Peters book.
1. Making games the modular way -- 2. Building the core game framework -- 3. Player structure -- 4. Recipes : common components -- 5. Building player movement controllers -- 6. Weapon systems -- 7. Recipe : waypoints manager -- 8. Recipe : sound manager -- 9. Al manager -- 10. Menus and user interface -- 11. Dish : lazer blast survival -- 12. Dish : metal vehicle doom -- 13. Dish : making the game Tank battle -- 14. Dish : making the game Interstellar paranoids.
This book supplies a hands-on approach suitable for creating video games with the Unity game engine. The author’s approachable writing style provides a solid base for experienced C# programmers to be able to make games with Unity3d and presents readers with a set of recipes for scripting components such as game logic controllers, input management scripts, and character and animation control scripts. The final part of the book provides recipes for actual, playable example games made up of the code recipes from earlier chapters-- Provided by publisher..
* Unity (Electronic resource)
001478335
(OCoLC)881429702

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC