Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10) Půjčeno:10x 
BK
Prvé vydanie
Bratislava : Iris, 2016
222 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-89726-85-1 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 210-222 a bibliografické odkazy
Slovenský a český text
001478639
Obsah // Úvod 9 // 1. TERMINOLOGICKÉ VYMEZENÍ POJMŮ 11 // 1.1 Raná péče ? // 1.1.1 Vývoj rané péče a vliv nékterých teorií na její současnou // koncepci 14 // 1.1.2 Definice rané péče 15 // 1.2 Raná stimulace dětí se sluchovým postižením 18 // 1.3 Raná výchova/vzdělávání (edukace) dětí se sluchovým // postižením I9 // 2. KLASIFIKACE A CHARAKTERISTIKA SLUCHOVÝCH VAD // Z MEDICÍNSKÉHO HLEDISKA 21 // 2.1 Klasifikace sluchových vad 22 // 2.1.1 Klasifikace sluchových vad podle místa postižení 23 // 2.1.2 Klasifikace sluchových vad podle míry postižení sluchu 25 // 2.1.3 Klasifikace sluchových vad dle doby vzniku 26 // 2.2 Etiologie sluchových vad 27 // 2.2.1 Endogenní příčiny vzniku sluchových vad 27 // 2.2.2 Exogénni příčiny vzniku sluchových vad 28 // 3. DIAGNOSTIKA SLUCHOVÝCH VAD 30 // 3.1 Subjektivní vyšetřovací metody 31 // 3.1.1 Vyšetření hlasitou řečí 31 // 3.1.2 Vyšetření šepotem 32 // 3.1.3 Vyšetření ladičkami 34 // 3.1.4 Tónová audiometrie 3y // 3.1.5 Slovní audiometrie 39 // 3.2 Objektivní vyšetřovací metody 40 // 3.2.1 Impedanční audiometrie 40 // 3.2.2 Vyšetření otoakustických emisí 41 // 3.2.3 Vyšetření evokovaných sluchových potenciálů 42 // 4. SPECIFIKA VÝVOJE DÍTĚTE SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM 44 // 4.1 Faktory determinující psychický vývoj dítěte se sluchovým // postižením 44 // 4.2 Vývoj dítěte se sluchovým postižením v raném věku 52 // 4.2.1 Vývoj
dítěte se sluchovým postižením v kojeneckém věku 52 // 4.2.2 Vývoj dítěte se sluchovým postižením v batolecím // a předškolním věku 53 // 4.3 Rodina jako důležitý faktor vývoje dětí se sluchovým postižením 55 // 5. RANÁ PÉČE O RODINY S DĚTMI SE SLUCHOVÝM // POSTIŽENÍM V ČESKÉ REPUBLICE 58 // 5.1 Vývoj rané péče 58 // 5.2 Současný stav rané péče v České republice 59 // 5.2.1 Zákon o sociálních službách 60 // 5.2.2 Standardy kvality sociálních služeb 61 // 5.2.3 Druhové standardy služby raná péče 62 // 5.3 Základní činnosti rané péče 67 // 5.4 Průběh služby 68 // 5.5 Cílová skupina sociální služby raná péče 69 // 5.6 Personální zabezpečení rané péče 70 // 5.7 Meziresortní spolupráce v rané péči 73 // 5.8 Poskytovatelé služby raná péče v České republice 75 // 5.9 Centrum pro dětský sluch Tamtam 77 // 6. DIAGNOSTIKA SLUCHOVÝCH, REČOVÝCH // A KOMUNIKAČNÝCH SCHOPNOSTÍ DETÍ S PORUCHOU SLUCHU 87 // 6.1 Diagnostika sluchových schopností detí s poruchou sluchu 89 // 6.1.1 GASP TEST - Glendonald Auditory Screening Procedure 92 // 6.1.2 Nottinhamská škála 97 // 6.1.3 Dotazník C. H. I. L. D - (Children s Home Inventory for // Listening Difficulties) 98 // 6.1.4 Dotazník ELF - (Early Listening Function) 100 // 6.1.5 Dotazník PAPI - Functional Auditory Performance // Indicators 105 // 6.1.6 Dotazník MAIS (Meaningful Auditory Integration Scale) // a MUSS (Meaningful Use of Speech
Scale) 108 // 6.1.7 Dotazník IT-MAIS (Infant-Toddler Meaningful Auditory // Integration Scale) 109 // 6.1.8 Dotazník LittlEARS 112 // 6.2 Diagnostika rečových schopností u detí s poruchou sluchu 113 // 6.2.1 Test ordino-motorického systému 113 // 6.2.2 Úroveň pasívnej slovnej zásoby (Peabodyho obrázkový // test-PPVT - R) 114 // 6.2.3 Kritéria na hodnotenie reči u detí so sluchovou poruchou // (Speech Intelligibility Rating, SIR) 115 // 6.2.4 Test of Auditory Perception of speech for children (TAPS) 117 // 6.2.5 Evaluation of Auditory Responsesto speech // (Auditívne porozumenie reči APOR) 118 // 6.2.6 Testy eupraxie a eurytmie 123 // 6.3 Diagnostika komunikačných schopností detí s poruchou sluchu 124 // 6.3.1 Manolsonové komunikačné hárky 125 // 7. VÝVIN REČI U DETÍ S PORUCHOU SLUCHU V RANOM VEKU 127 // 7.1 Úrovne ontogenézy reči 127 // 7.2 Vývin reči u detí so sluchovým postihnutím 132 // 7.3 Vývin počutia u detí so sluchovým postihnutím 139 // 7.4 Komunikačné zručnosti u detí so sluchovým postihnutím 144 // 8. HOVORENÁ REČ U DETÍ S PORUCHOU SLUCHU 150 // 8.1 Hovorená reč u detí s prevodovou nedoslýchavosťou 151 // 8.2 Hovorená reč u detí s percepčnou nedoslýchavosťou 152 // 8.3 Hovorená reč u detí so zmiešanou poruchou sluchu 153 // 8.4 Hovorená reč u nepočujúcich 153 // 8.4.1 Hovorená reč u nepočujúcich s kochleárnym implantátom 156 // 8.5 Exekutívne funkcie vo vzťahu osvoj ovania si j azyka 160
// 9. STRATÉGIE VYUŽÍVANÉ PRI OSVOJOVANÍ SI REČI U DETÍ // SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM V RANOM VEKU 162 // 9.1 Stratégie využívané pri osvojovaní si schopnosti počutia 163 // 9.2 Stratégie využívané pri osvojovaní si zvukovej reči 165 // 9.3 Komunikačné stratégie 166 // 9.4 Stratégie v auditívno-verbálnych prístupoch 173 // 9.5 Stratégie využívajúce posunky 177 // 10. KOMPARÁCIA PROGRAMOV VYUŽÍVANÝCH V RÁMCI RANEJ INTERVENCIE U DETÍ SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM 181 // 10.1 Program Senzory Impaired Home Intervention (SHI-Hl) 181 // 10.2 Program ANGEL SOUNDTM 185 // 10.3 Program The Mama Lere Home 187 // 10.4 The V. L P. program 188 // 10.5 Program Listen and talk 188 // 10.6 Program Spice a Spice for life. Ehdi 189 // 10.7 Program The Early Start 189 // 10.8 Program Idaho Infant Todler, Program Beginns 190 // 10.9 Early Childhood Home Instruction Program (ECHI) 191 // 10.10 Computer - Assisted Speech Traning (C.A.S.T.) 193 // 10.11 Early Childhood Home Instruction Program (ECHI) 194 // 10.12 Infant Hearing Resource (IHR) 194 // 10.13 The Thayer Lindsley Family - Centered Nursery // (Emerson College) 195 // 10.14 Program Priprav sa! Pozor! Počúvaj! 196 // 10.15 Počítačové programy zlepšujúce artikuláciu 202 // 10.16 Programy pre tréning odzerania 204 // 10.17 Programy, pre tréning osvojovania si posunkového jazyka // a prstovej abecedy 205 // 10.18 Programy pre deti so sluchovým postihnutím na Slovensku 206 // Záver 209 // Literatúra
210

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC