Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:9x 
BK
1. vydání
Brno : CPress, 2019
213 stran : barevné ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-264-2532-8 (brožováno)
001478659
O rodičích a dětech 9 // Část první: Výchozí předpoklady 11 // RODIČ: Byla jsem perfektní matka, // dokud jsem neměla vlastní děti 12 // Můj příběh 13 // Role našeho podvědomí - náš vnitřní software 18 // Naše podvědomí: Nejsme jenom to, co o sobě víme 19 // Rodičovský rejstřík 21 // Výbava rodiče do začátku: Náš výchozí bod pro výchovu dětí 21 // Proč to někomu funguje a jinému ne? 23 // Kde se bere základ našeho rejstříku a jak ho rozšířit 24 // DÍTĚ: Jak to vypadá s dětským rejstříkem 26 // Výbava dítěte 27 // Typy dětských reakcí 28 // VZTAH RODIČ-DÍTĚ: Co je důležité ? pochopení souvislostí 32 // Co je odpovědnost rodiče 33 // Vývoj dítěte: Postupné osamostatňování se a přebírání odpovědnosti 34 // Hierarchický vztah mezi rodiči a dětmi 34 // Nutnost balancovat svoje potřeby a potřeby dětí 37 // Část druhá: Co a jak můžeme změnit // 43 // Inspirace ke změnám, které můžeme udělat 44 // Naše podvědomá nastavení 45 // Co mám ve svém podvědomí 46 // Čtyři základní vnitrní postoje, přesvědčení či obavy, s nimiž se jako rodič potřebuji vypořádat 46 // Bezmocnost ve výchově: Houpačka klid-hysterie 58 // Individuální vadí - každé dítě má svou vlastní verzi toho, co je mu nepříjemné 61 // RODIČOVSKÝ REJSTŘÍK: Naše paleta pastelek 64 // Proč přidat pastelku 65 // Kombinace rodičovského a dětského rejstříku 68 // Leckdy nás dítě přinutí rejstřík rozšířit 68 // Co můžeme mít v rejstříku 69 // Vysvětlování 69 // Domluvit se 73 // Přirozené nebo předem oznámené důsledky 74 // Trestání a proč ho z rejstříku vyřadit 82 // Vyhrožo vání a proč ho v rejstříku nemít 85 // Překvapení: U dělejte něco nečekaného, a tím získejte respekt 86 // Hrát podle stejných pravidel 90 //
Být emocionální 92 // Zvyšování hlasu, výhružný a varovný tón, křičení 93 // Samota 94 // Fyzické tresty, fyzické nepříjemná, fyzická převaha, fyzický dotek 95 // Barva rozzuřené lvice, rozzuřeného Iva 99 // Jak s rejstříkem zacházet 103 // Práce s potřebami prakticky 104 // Co je správně vs. moje zkušenost a můj názor 106 // S čím je třeba počítat 108 // Neodmítám dítě, ale odmítám některý jeho projev 109 // Dítě a priori neví, co je správné a co ne, co se kde očekává, // jaká jsou společenská pravidla 110 // Důležitost emocí na straně rodičů 111 // Dítě se vyvíjí a každý den je jiné 112 // Nejde o to, dítě potrestat a způsobit mu nepříjemnosti; jde o to, pomoct mu nasbírat zkušenosti 113 // Manipulace je přirozenou součástí dětského projevu 116 // Část třetí: Důležitá témata rodičovské výchovy 119 // Samostatnost dítěte, budování sebedůvěry // a jak se vyhnout nebezpečí 120 // Budování sebedůvěry 124 // Jak se vyhnout nebezpečí 126 // Jak naučit dítě, že o své bezpečí se musí postarat samo 126 // Jak řešit přehnané obavy a své strachy (jak dítě v samostatnosti podpořit) 128 // HRANICE: Jak je stanovit, aby to prospívalo dítěti 134 // Jak na to 136 // ŠKOLA: Dítě se učí, co znamená „musím" 146 // Do školy chodí dítě, ne rodič 148 // Tlak školy a jak na něj reagovat - co je čí odpovědnost 149 // Jak dítě během školní docházky prakticky podpořit v samostatnosti 152 // Školní známky a zodpovědnost rodiče za školní úspěchy 155 // Zaměření na chyby, nikoli na to, co dítěti jde 160 // Jak zaujmout ke známkám, prospěchu a škole zdravý postoj - prakticky 162 // Musíme mít na výchovu stejný názor? 16? // Rozdílnost mezi partnery 167 // Rozdílnost názorů mezi rodiči a prarodiči 170 //
Můžeme řešit svoje partnerské konflikty před dětmi? 176 // Část čtvrtá: Co dělat, když... 181 // Spaní dětí 183 // Pokakávání, zadržování stolice 187 // Vymýšlení, lhaní 189 // Dítě nás vyzývá a provokuje 192 // Dítě nemá ve škole kamarády nebo mu ve škole ubližují 194 // Specifika dětských vztahů 196 // Chci, aby vše bylo po mém, podle mých představ 197 // Někdy se o vás zajímám, ale jindy jste mi jedno 198 // Vezmu si to za vašimi zády, protože se mi nechce do konfliktu 199 // Zvláštní kapitolou problematických vztahů je šikana 200 // Neprojevuje se 201 // Idealistické představy o světě 202 // Jsem jiný 203 // Agresivita u dětí 206 // A teď vy 208 // O mně 210 // Poděkování 212

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC