Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17) Půjčeno:17x 
BK
EB
Praha : Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, Katedra psychologie, 2018
339 stran ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-7603-002-2 (brožováno)
ISBN 9788076030251 (e-kniha)
Obsahuje bibliografii na stranách 259-261 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001479030
1. Úvod 7 // 2. Zadání a cíle výzkumu 9 // 3. Metody práce 11 // 3.1. Design výzkumu 11 // 3.2. Náplň klubu EIE a klubu KK 13 // 3.3. Specifika sledovaných lokalit, škol a klubů 16 // 3.4. Popis souboru dětí 32 // 3.5. Zpracování dat a prezentace výsledků 35 // 4. Výsledky kvantitativní části 37 // 4.1. Popis kognitivních testů a výsledků za celý soubor dětí 38 // 4.1.1. SON-R 2,5-7 39 // 4.1.2. Ravenovy progresivní matice - barevné 49 // 4.1.3. Vybrané subtesty z inteligenčního testu Stanford Binet IV. // Revize 50 // 4.1.4. Shrnutí výkonů v kognitivních testech 55 // 4.2. Popis jazykových testů a výsledků za celý soubor dětí 58 // 4.2.1. Jazykové schopnosti 59 // 4.2.2. Čtení a psaní a jejich prediktory 66 // 4.2.3. Shrnutí výkonů v jazykových zkouškách 72 // 4.3. Popis matematických testů a výsledků za celý soubor dětí 73 // 4.3.1. Znalost čísel 75 // 4.3.2. Chápání matematických operací 77 // 4.3.3. Shrnutí výkonů v matematických testech 83 // 4.4. Porovnání výkonů dětí docházejících do klubů FIE a KK 85 // 4.4.1. Shrnutí rozdílů mezi skupinou EIE a KK 93 // 4.5. Rozdíly mezi lokalitami 94 // 4.6. Hledání souvislostí 101 // 4.6.1. Regresní analýza 101 // 4.6.2. Další analýzy 105 // 5. Kvalitativní studie: vzdělávání romských dětí v perspektivě // dospělých aktérů a aktérek ? // 5.1. Východiska: Romové, školní vzdělávání a rodinná výchova 112 // 5.2. Metodologie kvalitativních studií 115 // 5.3. Učitelská perspektiva 121 // 5.3.1. Co je cílem školního vzdělávání? Realita versus kurikulární // dokumenty 121 // 5.3.2. Jaké charakteristiky romských dětí ovlivňují vzdělávání?..125 // 5.3.3. Spolupráce mezi školou a rodiči 135 // 5.3.4. Didaktické postupy 139 // 5.3.5. Shrnutí perspektivy učitelek 143 // 5.4. Lektorská perspektiva 146 //
5.4.1. Profesní zázemí lektorek 146 // 5.4.2. Vymezení programu a vztah ? němu 150 // 5.4.3. Organizace klubů 153 // 5.4.4. Náplň klubů 156 // 5.4.5. Shrnutí perspektivy lektorek 160 // 5.5. Rodičovská perspektiva: rodiny a jejich postoje ke vzdělávání 162 // 5.5.1. Zelená 163 // 5.5.1.1. Výchova 163 // 5.5.1.2. Rodina a škola 167 // 5.5.1.3. Matky a žáci 174 // 5.5.1.4. Význam vzdělání 180 // 5.5.1.5. Shrnutí perspektivy rodičů v Zelené 181 // 5.5.2. Červená 182 // 5.5.2.1. Výchova 183 // 5.5.2.2. Rodina a škola 183 // 5.5.2.3. Rodiče a žáci 187 // 5.5.2.4. Význam vzdělání 189 // 5.5.2.5. Shrnutí perspektivy rodičů v Červené 190 // 5.5.3. Modrá 190 // 5.5.3.1. Výchova 191 // 5.5.3.2. Rodina a škola 195 // 5.5.3.3. Rodiče a žáci 199 // 5.5.3.4. Význam vzdělání 201 // 5.5.3.5. Shrnutí perspektivy rodičů v Modré 201 // 5.5.4. Priority rodičů tří sledovaných obcí 201 // 5.6. Srovnání perspektiv rodičů, učitelek a lektorek 206 // 4 // 5.6.1. Význam školy a vzdělávání // 5.6.2. Pohled na žáka/dítě // 5.6.3. Spolupráce školy a rodiny // 5.6.4. Institucionální podpora - efektivita klubů. // 5.6.5. Shrnutí perspektiv rodičů, učitelek a lektorek // 5.6.6. Doporučení // 6. Kazuistiky // 6.5. Pavol // 5.6. Lukáš // 5.7. Alice // 5.8. Denis // 5.9. Shrnutí kazuistik // 7. Závěr // 8. Literatura
(OCoLC)1085416064
cnb003060479

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC