Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:16x 
BK
EB
Příručka
Vydání první
Praha : Grada Publishing, 2014
128 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-5216-7 (brožováno)
ISBN 978-80-247-9362-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-9363-4 (online ; epub)
Obsahuje bibliografii na stranách 127-128 a bibliografické odkazy
Popsáno podle tištěné verze
001479628
Předmluva 7 // Názory poskytovatelů 8 // Úvod 9 // 1 Senior a jeho potřeby - 11 // 2 Problémové chování 13 // 2.1 Reakce na zátěžové situace 17 // 3 Demence a její problémové projevy 21 // 3.1 Postižení rozumových funkcí 22 // 3.2 Postižení aktivit denního života 22 // 3.3 Behaviorální (týkající se chování) a psychologické // příznaky demence 22 // 3.4 Poruchy chování u osob s demencí 22 // 3.5 Podezíravost 28 // 3.6 Další formy nevhodného chování 31 // 3.7 Sociální význam demence 33 // 4 Problémové situace 35 // 4.1 Nespolupracující klient 35 // 4.1.1 Klient služby nepotřebuje 37 // 4.1.2 Klient služby odmítá i přes zjištěnou nepříznivou // sociální situaci 38 // 4.2 Komunikace s klientem s postižením 39 // 4.3 Rodina klienta - podpora nebo problém? 42 // 4.3.1 Předpoklady pro spolupráci s rodinou 45 // 4.3.2 Jak řešit náročné situace 46 // 4.4 Klient omezený ve svéprávnosti 48 // 4.5 Sdělování informací o klientovi 50 // 4.5.1 Shromažďování a zpracování osobních // a citlivých údajů 51 // 4.5.2 Souhlas a výslovný souhlas 53 // 4.5.3 Další povinnosti poskytovatele 54 // 5 // 4.5.4 Pořizování fotografií a videí 55 // 4.5.5 Zjišťování zdravotního stavu klienta 56 // 4.6 Práva klientů versus práva pracovníků 57 // 4.7 Zanedbaná domácnost klienta 58 // 4.8 Péče zajišťovaná v domě s pečovatelskou službou 61 // 4.9 Úmrtí klienta v jeho domácnosti 63 // 4.10 Co ještě dodat k problémovým situacím 66 //
5 Zvládání problémového chování seniorů pracovníky 69 // 5.1 Systemický přístup 69 // 5.1.1 Sociální konstruktivismus 70 // 5.1.2 Předpoklady o klientovi 72 // 5.1.3 Přístup zaměřený na řešení 72 // 5.2 Pomoc a kontrola 75 // 5.3 Zjišťování očekávání, potřeb a osobních cílů 79 // 5.4 Komunikace s klientem jako způsob řešení // problémových situací 82 // 5.4.1 Aktivní naslouchání 84 // 5.4.2 Srozumitelnost v komunikaci 87 // 5.4.3 Komunikace se seniory 88 // 5.4.4 Rozhovor jako základní metoda práce 89 // 5.4.5 Vyhodnocování rizik 91 // 6 Etická dilemata 93 // 6.1 Etické otázky v kontextu moderní doby 94 // 6.2 Osobnost pracovníka 97 // 6.3 Pomoc a kontrola ve světle etických dilemat 100 // 6.4 Bezpečí a důvěra 103 // 6.5 Cesta do pekel... 105 // 6.6 Co dodat na závěr? 106 // 7 To nejdůležitější z výzkumu 107 // 7.1 Zpracování údajů 109 // Závěr 125 // Literatura 127
(OCoLC)892782082
cnb002616532

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC