Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 31.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Praha : Česká školní inspekce, 2019
94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 86-93 a bibliografické odkazy
001479875
Obsah // Úvod ...5 // Vymezení a hodnocení čtenářské gramotnosti v rámci šetření PIRLS...7 // 1 Teoretická východiska sekundární analýzy...8 // 2 Metodologie a použité metody analýzy...10 // 3 Shrnutí zjištění sekundární analýzy...11 // 4 Základní zjištění...13 // 5 Předškolní vzdělávání žáků a jeho vliv na čtenářskou gramotnost...25 // 5.1 Výsledky analýzy...27 // 6 Kvalita učitele, faktor motivace a spokojenosti a uplatňované postupy práce s žáky // při výuce čtení...40 // 6.1 Výsledky analýzy...42 // 7 Využívání ICT v rámci výuky čtení a role učitele při využívání ICT ve výuce...57 // 7.1 Výsledky analýzy...58 // 8 Učitel, uplatňované postupy práce s žáky a souvislost se sebejistotou žáků...67 // 9 Zjištění pro dílčí části skóre čtenářské gramotnosti...70 // Závěry ... 76 // Seznam zkratek...78 // Příloha ...79 // Indexy ...81 // Seznam literatury...86 // 4/94

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC