Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.01.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Praha : Raabe, 2019
143 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-443-5 (brožováno)
Obsahuje bibliografické odkazy
001481369
Obsah // Obsah // 1. Úvod: Vyjděte z toho, co už umíte! 8 // 2. Stres, chronický stres a syndrom vyhoření 10 // 2.1 Možné důsledky nadměrného stresu 10 // 2.2 Co se míní pojmem vyhoření 11 // 2.3 Stadia syndromu vyhoření 12 // 2.4 Prevence na individuální rovině 13 // 2.5 Prevence na úrovni organizace 13 // 3. Co je a co není uvolnění? 16 // 3.1 Uvolnění a tvořivost 16 // 4. Návykové nemoci, stres a uvolnění 19 // 4.1 Vztah mezi stresem a návykovými nemocemi v kostce 20 // 4.2 Existují také zdravé závislosti? 21 // 4.3 Krátká intervence 22 // 5. Uvědomování 25 // 5.1 Typické podněty, které vyvolávají stres 25 // 5.2 Program Mindfulness Based Stress Reduction 27 // 5.3 Některé možnosti, jak zlepšit uvědomování 28 // 6. Smích 34 // 6.1 Úvod 34 // 6.2 Smích, humor a veselost 35 // 7. Klidné dýchání do dolních částí plic 42 // 7.1 Nejlepší kamarád 43 // 7.2 Jak dýchají muži a ženy? 44 // 7.3 Dech a psychika 44 // 7.4 Břišní dýchání vleže 44 // 7.5 Břišní dýchání vstoje 45 // 7.6 Pěstování koule 45 // 7.7 Některé další možnosti, jak se naučit dýchat do břicha 46 // 8. Spánek 47 // 8.1 Výhody přiměřeně dlouhého spánku 47 // 8.2 Užitečné tipy pro zdravý spánek 48 // 8.3 Spánek a životní styl 48 // 8.4 Spánek jako relaxační technika 51 // 5 // Přirozené způsoby zvládání stresu // 9. Dobré vztahy a uklidňující společnost 53 // 9.1 Úvod 53 // 9.2 Proč jsou vztahy
tak důležité 53 // 9.3 Jak rozdělit vztahy 54 // 9.4 Jak zlepšovat vztahy 56 // 10. Rizikové a zdravé emoce 60 // 10.1 Rizikové emoce a jejich smysl 60 // 10.2 Zdravé emoce 62 // 11. Uklidňující prostředí a situace 70 // 11.1 Úvod: tři příklady vlivu prostředí 70 // 11.2 Nevystavovat se zbytečně stresujícím vlivům 70 // 11.3 Kdy je organizace času zvláště důležitá? 71 // 12. Relaxace po tělesné aktivitě 73 // 12.1 Úvod 73 // 12.2 Jak působí přiměřený pohyb na tělesné zdraví 73 // 12.3 Jak působí přiměřený pohyb na duševní zdraví 74 // 13. Relaxační techniky obecně 77 // 13.1 Prvky relaxačních technik 77 // 13.2 Relaxační techniky a imaginace 78 // 13.3 Částečná relaxace 78 // 13.4 Možné problémy při nácviku relaxace 81 // 13.5 Co nácvik relaxace usnadňuje 83 // 14. Progresivní relaxace 85 // 14.1 Technika 85 // 15. Schultzův autogenní trénink 89 // 15.1 Nácvik autogenního tréninku 89 // 15.2 Smysl jednotlivých autosugescí 91 // 15.3 Jak vytvořit individuální autosugescí 91 // 15.4 Vyšší stupeň autogenního tréninku 93 // 16. Jóga 95 // 16.1 Šavásana 95 // 16.2 Důkladná jógová relaxace (jóga nidra) 97 // 17. Čchi-kung: něco jednoduchého a praktického 102 // 17.1 První pomoc pro někoho, kdo se vrátil // unavený domů 103
cnb003162861

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC