Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Praha : Raabe, [2016]
142 stran ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-214-1 (brožováno)
Dobrá škola. Žák s SVP ; 2
Přehled souvisejících právních předpisů
Obsahuje bibliografie
001481526
Žak s S VP // některé děti se lépe rozvíjí i lépe cítí ve speciálním zařízení, protože co platí pro jednoho, nelze slepě aplikovat u druhého. // V následujícím textu se seznámíte se základními radami, jak komunikovat s dětmi s nejčastějšími postiženími či omezeními. // obsah strana // 1. Po přečtení 10 // 2. Kdo jsou jedinci se specifickými vzdělávacími potřebami? 10 // 3. Děti s mentální retardací (MR) 11 // 3.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // s mentální retardací? 11 // 4. Děti s poruchami autistic kého spektra 13 // 4.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // s autistickými rysy? 14 // 5. Děti se sluchovým postižením 14 // 5.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // se sluchovým postižením? 15 // 6. Děti se zrakovým postižením 17 // 6.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // se zrakovým postižením? 18 // 8 // dobraskoia.raabe.cz // Žák s SVP // Řečové a komunikační obtíže // 7. Děti s tělesným postižením a dětskou mozkovou obrnou // (DMO) 19 // 7.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // s tělesným postižením? 20 // 7.2 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // s dětskou mozkovou obrnou? 21 // 8. Děti se zdravotním oslabením (např. chronické choroby) 22 // 8.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // se zdravotním oslabením? 23 // 9. Děti se specifickými poruchami
učení a děti s hyperaktivitou // a poruchou pozornosti (ADHD) 25 // 9.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // se specifickými poruchami učení, s hyperaktivitou a poruchou pozornosti // (ADHD)? 25 // 10. Děti se sociálním znevýhodněním 28 // 10.1 Na co musíme pamatovat, pokud se setkáme s žákem // se sociálním znevýhodněním? 28 // 11. Závěr 30 // 12. Literatura 31 // dobraskola.raabe.cz // 9
(OCoLC)958228128
cnb002801548

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC