Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 01.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Portál, 2013
130 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0378-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 129-130
001481579
Obsah // 1. Úvod...9 // 2. Poznámka ještě k úvodu...13 // 3. Proč potřebujeme komunikovat?...15 // 4. První setkání rodičů s materskou školou...17 // 4.1 Zeptat se na dítě...18 // 4.2 Vysvětlit výchovnou filozofii a režim školky...19 // 4.3 Zeptat se, čím mohou rodiče přispět školce a zda chtějí 20 // 4.4 Domluvit si formu a intenzitu podávání informací ... 21 // 5. Komunikace v praxi mateřské školy - formy, metody ... 25 // 5.1 Třídní schůzky...25 // 5.2 Společné akce...27 // 5.3 Nástěnky, vývěsky...28 // 5.4 E-mail, webové stránky školy...29 // 5.5 Provozní záležitosti...30 // 6. Zásady efektivní komunikace - neverbální...33 // 6.1 Neverbální komunikace u dítěte...37 // 7. Zásady efektivní komunikace - verbální...47 // 8. Dítě a jeho vývoj...49 // 8.1 Buďte pro děti autoritou...50 // 8.2 Musíte vědět, co chcete říct a proč to chcete říct ... 52 // 8.3 Mluvte stručně...52 // 8.4 Mluvte pravdivě, otevřeně, srozumitelně...53 // 8.5 Mluvte s dětmi adekvátně věku...54 // 8.6 Projevujte své emoce...55 // 8.7 Neskákejte dětem do řeči...57 // 8.8 Poslouchejte dítě a přemýšlejte o jeho slovech...57 // 8.9 Zakázané jsou věty negativní a ironické...59 // 8.10 Neshazujte děti, nevytahujte se na ně...60 // 8.11 Rozlišujte podstatné od nepodstatného...62 // 8.12 Tykání a vykání, oslovování...62 // 9. Situace, které mohou nastat...65 // 9.1 Dítě se vyvíjí pomaleji, jinak...65
// 9.2 Dítě chodí do mateřské školy nemocné...66 // 9.3 Rodiče si dítě vyzvedávají pozdě...68 // 9.4 Do třídy nastoupí integrovaný žák...69 // 9.5 Dítě je nadané...70 // 9.6 Dítě špatné mluví...72 // 9.7 Dítě odmítá jídlo...75 // 9.8 Dítě je úzkostné, straní se ostatních...77 // 9.9 Dítě se upnulo na jednu učitelku, // případně se do ní zamilovalo...78 // 9.10 Dítě špatně snáší změny...79 // 9.11 Dítě se nesoustředí...80 // 9.12 Dítě nerespektuje režim...83 // 9.13 Výchova není procházka růžovým sadem...84 // 9.14 Dítě se pomočuje...89 // 9.15 Dítě nemá ve školce potřebné věci // (přezůvky, oblečení na zahradu, náhradní prádlo...) . . 91 // 9.16 Dítě se odmítá zapojovat do programu...92 // 9.17 Ve školce je dítě, které mluví cizím jazykem...93 // 9.18 Dítě se zajímá o sex...94 // 9.19 Dítě a smrt...97 // 9.20 Dítě a jeho logika a fantazie...99 // 10. S jakými projevy rodičů můžeme počítat?...103 // 10.1 Rodič reaguje vstřícně...103 // 10.2 Rodič se ptá, žádá radu...104 // 10.3 Rodič nechápe, v čem je problém...105 // 10.4 Rodič se neúčastní akcí v mateřské škole...106 // 10.5 Rodič je slovně agresivní...107 // 10.6 Rodič obviňuje okolí (partnera, dítě, společnost, školu) 110 // 10.7 Rodič je psychicky nemocný...110 // 10.8 Rodič má objektivní problém, který neumí sám řešit . 111 // 11. Závěr...113 // Diagnóza učitelka...115
Na závěr vám i já dám pár nevyžádaných rad...119 // Od tří do šesti...119 // Role matky v dnešní době...122 // Doporučená literatura... 129 // I // 7
(OCoLC)847727560
cnb002440244

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC