Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.04.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání první
Praha : Akropolis, 2018
317 stran : faksimile ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7470-229-7 (brožováno)
#POPs ; sv. č. 3
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografie a rejstřík
001481810
Obsah // Předmluva k českému vydání 7 // Předmluva ? anglickému vydání 15 // Poděkování 17 ’’ // Úvod. Populární tisk: teorie a historie 19 // 1. Lid a populární kultura 24 // 2. Populární tisk jako populární kultura 49 // 3. Americký populární tisk od 19. století 75 // 4. Anglický populární tisk na počátku 19. století 108 // 5. Komercionalizace populárního tisku v Británii 134 // 6. Nová žurnalistika - dlouhá verze 171 // 7. Populární tisk přežívá postmodernitu 204 // 8. Integrace přístupů ? současné populární kultuře 253 // Závěr 269 // Literatura 276 // „Kupředu společně 5 lidem“ aneb Jak se populárnímu tisku dařilo vyvolávat dojem, ze mluví za své čtenáře, a vydělat na tom // (Doslov Jakuba Machka) 293 // Jmenný rejstřík 313
(OCoLC)1127251707
cnb003098683

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC