Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.5) Půjčeno:11x 
BK
2., aktualizované vydání
Praha : Wolters Kluwer, 2018
viii, 87 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7598-115-8 (brožováno) ISBN !978-80-7478-539-9 (chyb.)
Řízení školy
Obsahuje bibliografii na stranách 84-86 a rejstřík
001539218
O knize VII // Předmluva ke druhému vydání VIII // 1 Úvod 1 // 2 Získání žáka 7 // 2.1 Podle čeho si rodiče vybírají školu? 7 // 2.2 Kvalitní, nebo správná? 10 // 2.3 Determinanty pedagogického procesu 17 // 2.4 Funkce školy a její očekávaný vývoj 20 // 2.5 Pravidla školy, školní řády 26 // 3 Udržení žáka 29 // 3.1 Základní vymezení 29 // 3.2 Lidé ve škole a jejich rozvoj 32 // 3.3 Učitel jako vzor 35 // 4 Kultivace žáka 37 // 4.1 Pedagogický proces jako základní činnost školy 37 // 4.2 Školní vzdělávací program 46 // 4.3 Data, výzkumy - obavy a očekávání 48 // 4.4 Strategie řízení změny v pedagogickém procesu 51 // 4.5 Autoevaluace 62 // 4.6 Každodenní pedagogické řízení 65 // 4.7 Hospitační činnost 67 // Závěr 82 // Seznam obrázků 83 // Seznam použité literatury 84 // Rejstřík 87

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC