Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15) Půjčeno:15x 
BK
Příručka
1. vydání
Praha : Raabe, [2020]
126 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-454-1 (brožováno)
Dobrá škola
Obsahuje bibliografii na stranách 125-126
Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci..
001539262
Obsah // Obsah: // Předmluva 9 // 1. Úvod 13 // 2. Etiologie 17 // 2.1 Prognóza 18 // 3. ADHD 21 // 3.1 Stručný vývoj terminologie 22 // 3.2 Subtypy ADHD - charakteristika 25 // 3.3 Projevy ADHD a časté problémy dětí s ADHD 28 // 3.4 Diagnostika ADHD 34 // 3.5 Péče o jedince s ADHD 38 // 3.6 Rizikové faktory 42 // 3.7 Shrnutí 45 // 4. Model nástupu afektu 47 // 5. Aspekty práce s dětmi s nežádoucími agresivními // projevy chování 51 // 6. Rodiče dětí s diagnózou ADHD 59 // 6.1 Práce s rodičem - problematický rodič 59 // 6.2 Vlivy působící na rodiče 60 // 6.3 Komunikace mezi pedagogy a rodiči 66 // 7. Jak pracovat s hyperaktivním jedincem? // (metody, techniky, postupy a tipy) 69 // 7.1 Východiska práce s problematikou ADHD 69 // 7.2 Paralelní kresba 75 // 7.3 Kreslený příběh na pokračování 85 // 7.4 Myšlenkové mapy 89 // 7.5 Vizualizace problému 96 // 7.6 Prostorová práce s kartonem 106 // 7.7 Další komplikace spojené s ADHD // a jak s nimi pracovat 113 // Obsah // 8. Systém spolupráce: rodič-díté-pedagog-asistent // pedagoga-školské poradenské zařízení 121 // 9. Závěr 123 // 10. Použitá a doporučená literatura 125 // 7
cnb003221118

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC