Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:13x 
BK
EB
Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020
82 stran : noty ; 30 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-7603-156-2 (brožováno)
ISBN 9788076030800 (e-kniha)
Obsahuje bibliografii na stranách 81-83 a bibliografické odkazy
České a anglické resumé
001539306
Úvod 7 // 1 Píseň jako umělecký útvar 9 // 1.1 Sémantická hodnota písní 9 // 1.2 Kritéria výběru písní 10 // 2 Rozbor písně z hlediska hudebně vyjadřovacích prostředků a formy 12 // 2.1 Rytmus 12 // 2.2 Melodie 14 // 2.2.1 Tónina 14 // 2.2.2 Směr melodického pohybu 15 // 2.2.3 Intervalová výstavba melodie a intonační pojmy 15 // 2.2.4 Rozsah písně a tónové prostory 16 // 2.2.4.1 Přehled tónových operačních prostorů a běžně // používaných nápěvků 17 // 2.3 Ostatní hudebně výrazové prostředky 18 // 2.4 Faktura 18 // 2.5 Hudební forma 21 // 3 Základní projevy pěveckých činností 25 // 4 Přípravná cvičení a metody nácviku písně 26 // 4.1 Pěvecká příprava 26 // 4.1.1 Rozvoj pěveckých dovedností 26 // 4.1.1.1 Poloha těla při zpěvu 27 // 4.1.1.2 Dechová cvičení 27 // 4.1.1.3 Fonační cvičení 28 // 4.1.1.4 Artikulační cvičení 29 // 4.1.2 Základní cvičení pro rozezpívání 30 // 4.1.3 Přípravná pěvecká cvičení ? písni 32 // 4.1.4 Instrumentální příprava učitele na rozezpívání žáků 34 // 4.2 Rytmická příprava 35 // 4.2.1 Práce s textem 35 // 4.2.1.1 Opora hudebního rytmu o rytmus slova 35 // 4.2.1.2 Rytmické slabiky 37 // 4.2.1.3 Učitelova příprava na hru na rytmickou ozvěnu 38 // 4.2.1.4 Rytmizace říkadel 39 // 4.2.1.4 Progres rytmických dovedností žáků v jednotlivých ročnících 40 // 4.2.2 Práce s písní 41 // 4.2.2.1 Rytmická zkratka 41 // 4.2.2.2 Systém rytmických cvičení k osvojené písni 42 //
4.3 Imitace 43 // 4.3.1 Rozvoj sluchových dovedností 44 // 4.3.2 Sluchová přípravná cvičení 45 // 4.3.3 Metodický postup při nácviku písně imitací 46 // 4.4 Intonace 47 // 4.4.1 Rozvoj intonačních dovedností 47 // 4.4.1.1 Výškové a toná I n í vzta hy 47 // 4.4.1.2 Intonační opory 48 // 4.4.1.3 Intonační pojmy 49 // 4.4.1.4 Formování intonačních dovedností 52 // 4.4.1.5 Intonace v mollových tóninách 53 // 4.4.2 Přípravná cvičení intonační 54 // 4.4.3 Metodický postup při nácviku písně intonací 55 // 4.4.4 Propojení intonace s imitací 56 // 4.5 Nácvik vícehlasu 56 // 4.5.1 Přípravná cvičení pro melodický dvojhlas 56 // 4.5.2 Metodický postup při nácviku vícehlasé písně 61 // 5 Píseň v komplexu dalších hudebních aktivit 63 // 5.1 Pohybový projev 63 // 5.1.1 Inventář hudebně pohybových prvků 63 // 5.1.2 Pohybové paralely 64 // 5.2 Nástrojový doprovod 65 // 5.2.1 Doprovod na rytmické nástroje 66 // 5.2.2 Využití melodických nástrojů ? doprovodu 67 // 5.2.3 Tvorba předehry, mezihry a dohry 70 // 5.3 Píseň v poslechových činnostech 71 // 5.3.1 Píseň jako poslechová skladba 71 // 5.3.2 Píseň a poslechová skladba 72 // 5.4 Píseň jako východisko pro dětskou hudební tvořivost 73 // 5.4.1 Variační práce 74 // 5.4.2 Tvořivá intonace 74 // Modely vyučovacích hodin místo závěru 77 // Seznam notových ukázek 79 // Bibliografie // 81
cnb003215628

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC