Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19) Půjčeno:19x 
BK
Příručka
1. vydání
Praha : Raabe, [2016]
188 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-222-6 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 185-187
001539379
1. TEORETICKÁ ČÁST (Mgr. Petr Valenta) Úvod 7 // 2. Co znamená mediální gramotnost? 11 // 3. Média mají moc 12 // 3.1 Jazyk jako mocenský prostředek 13 // 3.2 Moc médií 14 // 4. A zpátky ? mediální gramotnosti 17 // 4.1 Mediální gramotnost jako kritická kompetence 17 // 4.2 Mediální gramotnost jako sociální dovednost 18 // 4.3 Mediální gramotnost je komunikační kompetence 19 // 5. Mediální výchova v RVP PV 21 // 5.1 Dítě a jeho psychika 21 // 5.2 Dítě a společnost 23 // 5.3 Dítě a svět 24 // 6. Mediální výchova v RVP ZV 26 // 6.1 Receptivní činnosti 26 // 6.2 Produktivní činnosti 27 // 7. A jak to tedy dělat? Mediální výchova v praxi 29 // 8. Seznamte se s médii aneb Co média vlastně jsou 32 // 9, Funkce médií 34 // IO. Mediální komunikace 37 // 11. Žurnalistika 39 // 12. Organizace a financování mediálních společností 45 // 13. Objektivita 48 // 14. Novinářská etiketa 50 // 15. Média a public relations 51 // 16. Co prodává reklama 52 // 16.1 Reklamní triky 54 // 16.2 Zakázaná reklama 56 // 17. V čem jsou nová média nová? 58 // 18. Digitální gramotnost 61 // 19. Rizika internetu, internetová bezpečnost 64 // 19.1 Internetová kriminalita 64 // 19.2 Děti v ohrožení 65 // 19.3 Desatero bezpečného internetu 72 // 20. Počítačové hry - existuje „herní gramotnost“? 74 // 20.1 Herní pravidla a reálné světy 75 // 20.2 Tvorba her 76 // 20.3 Vážné nebo vzdělávací hry 77 // 21. Média ve výuce 78 // 21.1 Interaktivní tabule 79 // 21.2 Tablety 81 // 22. Závěr 83 //
METODICKÁ ČÁST (Mgr. Zdeněk Brom, Mgr. Irena Kellerová) 85 // 1. Úvod 85 // 2. Jak s metodikou pracovat 86 // 3. Základní pravidlo práce 87 // 3.1 Příklady táhnou 88 // 4. Aktivity pro mediální výchovu 91 // 4.1 Vytváříme pravidla 91 // 4.2 Jde to i bez ne 97 // 4.3 Mluvíme obrazy a nasloucháme obrazům 99 // 4.4 Obrazy a emoce 102 // 4.5 Obrazové příběhy 109 // 4.6 Co mi říká ticho? 119 // 4.7 Komentované sledování pořadů 125 // 4.8 Co by ses tím časem dalo dělat jiného 135 // 4.9 Reklama - svět, kde je dovoleno vše 139 // 4.10 Jak se správně rozhodovat 145 // 4.11 Vím o tom všechno? 148 // 4.12 Jak přistupovat ? informacím 153 // 4.13 Jak to bude dál? 157 // 4.14 Tiskový mluvčí 161 // 4.15 Reklamní slogan 166 // 4.16 Cesta srdce 169 // 4.17 Nevnucuj mi to - „Umím říct ne!“ 173 // 4.18 Za svá slova nesu odpovědnost-semafor 177 // 4.19 Moje soukromí - neřeknu na sebe vše, zvláště na sociálních sítích 180 // 5. Závěr 185 // 6. Literatura 185
(OCoLC)958229626
cnb002826402

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC